duminică, 12 iulie 2015

Iker Casillas a plecat de la Real Madrid dupa 25 de ani - VIDEO

Portarul al carui nume se identifica cu Real Madrid, Iker Casillas nu va mai juca la echipa pentru care a evoluat 25 de ani, el urmand sa semneze un angajament cu FC Porto.
La ultima conferinta de presa pe care a avut-o la Madrid, Iker Casillas nu si-a mai putut stapani emotiile, izbucnind in lacrimi la discursul sau de adio:

"Am venit la acest maret stadion pentru a va spune la revedere. In special fanilor lui Real Madrid. De duminica eu nu mai sunt jucatorul acestui club. Voi incepe aventura de la FC Porto. Motivele pentru care plec sunt foarte multe.

In primul rand, ma duc acolo pentru ca antrenorul a fost foarte entuziasmat cand a vorbit cu mine si m-a convins sa vin acolo. In al doilea rand, pentru ca m-au dorit foarte mult si mi-au aratat acest lucru. Voi face tot ce pot pentru a nu-i dezamagi si voi lupta cat pot de mult pentru a lua multe trofee si acolo", declara San Iker, cum il alintau fanii spanioli, vizibil emotionat.


"Real Madrid m-a invatat sa fiu un sportiv si cum sa fiu o persoana mai buna. Am invatat cate putin de la fiecare antrenor pe care l-am avut. Au fost fundamentali in dezvoltarea mea. Vreau de asemenea sa multumesc familiei mele si parintilor. Nu in ultimul rand, le multumesc fanilor pentru aprecierea pe care mi-au aratat-o. Va multumesc de un milion de ori. Oriunde ma voi duce voi striga mandru: HALA MADRID!", a tinut Iker sa incheie declaratia sa.


Palmaresul sau la Real este unul fantastic, greu de egalat pentru orice alt portar care va veni in locul sau: 3 Ligi ale Campionilor, 3 Campionate Mondiale ale cluburilor, de doua ori Supercupa Europei, de cinci ori campionatul Spaniei, de doua ori Cupa Spaniei si de patru ori Supercupa Spaniei, toate cu Real, pentru care a bifat 725 de meciuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu