marți, 13 iunie 2017

Ce mașini de lux are Simona Halep în garaj?


Simona Halep este in momentul de fata unul din sportivii de top din lume. O multime de fani de pe fiecare continent, turnee de tenis castigate sau in care a jucat finala, i-au adus si o galagie de bani. Reteta succesului alaturi de foarte multa munca? Simona a speculat momentul, cand in tenis se invart foarte multi bani, si-a planificat succesul si si-a atras fanii de partea ei.

La 25 de ani, stie ca mai are destui ani de cariera in fata, care ii vor dubla si chiar tripla veniturile in urmatorii ani. Nu stiu cat de impatimita este ea in ale soferiei sau tatal ei, cert este ca in garajul familiei Halep din Constanta se afla deja 5 masini de lux in suma totala de peste jumatate de milion de euro: un Porsche 911 Carrera S, un Porsche Panamera, un Range Rover și cele mai noi achiziții – un Mercedes GLE 450 AMG și un Mercedes CLS AMG.

Într-un interviu acordat ziarului Libertatea, Simona Halep declara: ”Am susţinut examenul în aprilie 2012. Nu eram focusată pe subiect. L-am picat de 2 ori. Am dat doar 21 de răspunsuri corecte din 26, iar a treia oară am făcut 24, l-am luat. La examentul practic nu am avut însă probleme!”.

Simona Halep a devenit la începutul acestui an ambasador Mercedes-Benz în România. Astfel, vedeta tenisului românesc feminin se alătură seriei de ambasadori ai brandului în România: Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu. În urma parteneriatului, Simona Halep a condus un Mercedes-AMG GLE 43 4MATIC Coupé în prima parte a anului 2017. Sa vedem ce urmeaza! :)





sursa foto autobild.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu