vineri, 7 aprilie 2017

Gica Hagi dezamagit de acuzatia de blat


Gica Hagi s-a declarat foarte de dezamagit dupa ce a fost acuzat de blat in meciul dintre Viitorul si Astra.

Chiar daca de atunci s-a mai scurs o etapa din play-off, "Regele" nu si-a putut ascunde dezamagirea si a anuntat ca se gandeste daca va mai ramane in fotbalul romanesc.

"Dupa meciul cu Astra ce a iesit... Au trecut doua zile si deja ma simt... dezamagit, sa zic. Total, total, total! Nici nu stiu de ce am inceput proiectul. Din pacate, am venit si eu acasa, ca mi-am dorit, ca sunt roman, am jucat pentru Romania si bat niste lucruri pe care nici nu le inteleg. 

Eu, cand vad lucrurile alea, nici nu mai stiu ce sa fac. Spuneti-mi, mai pot sa stau sau sa plec? E cel mai bine, decat sa facem comedie.

Probabil ca eu trebuie sa ma gandesc, sa reflectez foarte bine si probabil ca solutia cea mai importanta e sa dispar. Probabil ca trebuie sa ies din scena", a spus Hagi la DigiSport.

Dupa ce Viitorul a reusit sa invinga Astra in play-off-ul Ligii 1 unii dintre ziaristii de sport au insinuat ca giurgiuvenii au cedat patida.

Mai exact s-a speculat ca ar fi fost o reciprocitate dupa ce Astra s-a impus categoric in fata Viitorului in Cupa, pierzand apoi la fel de clar meciul din campionat.

Hagi a afirmat ca este total nemultumit de randamentul celor trei jucatori pe care i-a introdus dupa pauza - Florinel Coman, Aurelian Chitu si Ionut Vina.

"N-am fost multumit deloc de randamentul celor care au intrat dupa pauza! Deloc n-am fost nemultumit! Florinel Coman? Nu mi-a placut astazi! Trebuia sa faca mai multe. Si el, si Chitu... Vina trebuia si el sa aduca limpezime, insa putin. Putin...", a spus Gica Hagi la Digi Sport.

"Noi incercam sa crestem, sa jucam un fotbal bun. Nu avem aceasta presiune prin care sa castigam neaparat. Vrem sa castigam, sa luam cele trei puncte, sa fim mai buni ca adversarul, dar stim ca este dificil. Sunt dezamagit ca am pierdut, dar nu avem ce face, mergem inainte", a adaugat Gica Hagi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu