luni, 27 martie 2017

Noua strategie 2017 a Simonei Halep


Simona Halep afirma ca are o noua strategie prin care incearca sa alunge presiunea de pe umerii sai.

Sportiva noastra spune ca nu mai este interesata de jocul adversarelor, ci se concentreaza doar pe ce are de facut.

"Am inceput sa nu ma mai gandesc cu cine joc, trebuie doar sa-mi fac eu treaba, asa cum o stiu cel mai bine. Darrenmi-a spus, inainte de meci, ce am de facut si am respectat in totalitate indicatiile", a spus Simona Halep pentru Digi Sport.

Usor atipic pentru o sportiva, Simona spune ca mananca zilnic o clatita cu crema de ciocolata, aceasta fiind noua sa superstitie.

"Mananc in fiecare zi o clatita cu ciocolata. Cate una pe zi si cred ca de asta am inceput sa castig", a spus Simona Halep la Miami!?!?!?!

Apoi, Simona a vorbit despre partida cu Samantha Stosur, din optimile de finala de la Miami.

"Cu Stosur, va fi un meci dificil. Are o dreapta foarte puternica, serviciu pe masura, cu mult kick, nu o sa fie usor", a adaugat Simona.

Samantha Stosur ocupa locul 19 WTA si s-a intalnit de mai multe ori cu Simona in ultimii ani.

Scorul intalnirilor directe este 4-4. In urma cu un an, Simona a zdrobit-o la Madrid, dar apoi a fost eliminata de australianca la Roland Garros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu