vineri, 8 ianuarie 2016

Florin Andone - Am avut o viata grea...

Florin Andone, atacantul necunoscut pana cu putin timp in urma, care a avut insa evolutii foarte bune de la debutul in Primera Division, si-a spus povestea intr-un interviu acordat unui post de radio din Spania.

Varful in varsta de 21 de ani legitimat la Cordoba a dezvaluit ca a avut o copilarie chinuita.

"Am avut o viata grea. Nu am tata, a murit, iar mama lucreaza ca femeie de serviciu. Familia mea este una modesta, dar munceste mult. Eu acum sunt mandru ca pot sa-i ajut sa aiba o siguranta financiara pentru ziua de maine", a declarat Andone.

Atacantul a imigrat in Spania la o varsta frageda, motiv pentru care a rupt legaturile cu Romania.

"Daca nu spun ca sunt roman, nimeni nu-si da seama. Liceul l-am terminat aici, sunt de 10 ani in Spania", a mai spus Andone.

Intrebat daca-si doreste sa obtina cetatenia spaniola pentru a juca in nationala iberica, Andone a mentionat ca vrea sa evolueze pentru Romania.

"Nu vreau sa iau cetatenia spaniola, nu ma intereseaza. Sunt roman si visez sa joc la nationala tarii mele. Oricum, sunt recunoscator Spaniei, aici am devenit o persoana mai buna. Nu stiu daca puteam evolua atat de mult in Romania", a conchis Andone.

In cele trei meciuri pe care le-a disputat in Primera Division, Florin Andone a marcat doua goluri si a fost contribuit la un autogol al unui adversar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu